Ons grote voorrecht

Hi There, onze digitale verzekeraar krijgt steeds meer vorm. Waar we bij de ontwikkeling veel plezier aan hebben gehad en nog steeds hebben, is onderstaand schema, afkomstig uit een publicatie van McKinsey (The Making of a Digital Insurer). In dit schema worden zes deelgebieden benoemd. Het voordeel van een startup zoals Hi There ligt met name in de wendbaarheid en toewijding. Een digitale verzekeraar ontwikkelen gaat over samenwerken, het indien nodig snel aanpassen van aanpak, nadenken over hoe je je klanten nog beter en persoonlijker kunt servicen en hoe je je data gebruikt om maar een paar zaken te noemen. Ons grootste voordeel, in het schema van McKinsey, ligt op het gebied van Technology. Wij zijn helemaal vanaf nul begonnen en hoefden geen bestaande, verouderde systemen in de lucht te houden. We kunnen daarom op basis van de nieuwste inzichten en op basis van de meest recente wet- en regelgeving bouwen aan een verzekeraar. Een privilege dat maar voor een enkeling is weggelegd.
mckinsey

Geef een reactie

Je email adres zal niet worden gepubliceerd.

Je mag in je bericht de volgende HTML tags and attributen gebruiken: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>